Artykuły użytkownika TylerDurden

TylerDurden opublikował(a) artykuł pod tytułem: TylerDurden

Cannes 2023: In the Rearview, Eureka, Tiger Stripes, Kidnapped, Club Zero

„Skąd dokąd” (reż. Maciej Hamela) - „Skąd dokąd” jest zapisem wielkiej migracji ukraińskiej ludności cywilnej. Reżyser filmu, Maciej Hamela, był zaangażowany w ukraińskie problemy
TylerDurden opublikował(a) artykuł pod tytułem: TylerDurden

Cannes 2023: How to Have Sex, Perfect Days, Fallen Leaves, La Chimere

„How to Have Sex” (reż. Molly Manning Walker) – film, który zgarnął główną nagrodę w canneńskiej sekcji Un Certain Regard, atakuje widza trochę z zaskoczenia. Tytuł sugeruje kolejną
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

La passion de Dodin Bouffant (2023)

„La Passion de Dodin Bouffant” to najpiękniejszy wizualny food porn dostępny na rynku w tym roku. Zarazem moja największa pozytywna niespodzianka tegorocznego konkursu głównego
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

Asteroid City (2023)

Z osobą Wesa Andersona wiąże się ciekawy paradoks.   Z jednej strony jest to twórca o bardzo oryginalnym, wyrazistym, rozpoznawalnym stylu, którego nie sposób pomylić z żadnym innym reżyserem.
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

Czas krwawego księżyca (2023)

Nie mam najmniejszej wątpliwości – pokaz „Killers of the Flower Moon” jest najgorętszym wydarzeniem tegorocznego festiwalu w Cannes. Żyją tym obserwatorzy imprezy, od samego początku
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

Strefa interesów (2023)

10 lat po premierze hipnotyzującego „Pod skórą” jego twórca powraca z nowym projektem. Zapewniam, że nie jest to ostatni raz w tym roku, gdy usłyszycie o „Strefie interesów”,
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

Monster (2023)

„Monster”, nowy film Hirokazu Koreedy, rozpoczyna się w jego strefie komfortu. Jako kolejna opowieść o rodzinnych relacjach. Jest samotna matka (Sakura Andô, równie dobra co w „Złodziejaszkach”),
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

W trójkącie (2022)

Ruben Östlund śmiało zmierza w kierunku wykręcenia rekordu w Cannes. Od roku 2014 nakręcił trzy filmy. Z wszystkimi pojawił się na festiwalu. Wszystkie zdobyły główne nagrody. Dwie Złote Palmy i najlepszy
TylerDurden opublikował(a) recenzję filmu: TylerDurden

Holy Spider (2022)

Ali Abbasi („Holy Spider”) i Lukas Dhont („Blisko”) wydają się mieć zsynchronizowane procesy twórcze. W roku 2018 ich filmy trafiły do canneńskiej sekcji Un Certain Regard.
TylerDurden opublikował(a) artykuł pod tytułem: TylerDurden

Cannes 2022: Men

„Kinowe doświadczenie” różne ma oblicza. Czasem jest to ogłuszający huk wojskowych odrzutowców, zbliżenie na twarz Toma Cruise’a doświadczającego przeciążeń na pokładzie podniebnej